Autor: 021.rs

Novi Sad
17.02.2025.
14:32 > 14:32
Predsednik Narodne stranke Vladimir Gajić izjavio je da bi Ustavom trebalo ukinuti Autonomnu Pokrajinu Vojvodinu kao, kako je naveo, relikt komunističke Jugoslavije, stvoren sa ciljem dezintegracije.
  • Realista

    22.02.2025 11:22
    istorijski i politički
    Vojvodina kao i KiM su dobili statuse autonomnih pokrajina samo zato da bi srbija u celosti imala 3 glasa u saveznoj skupštini Jugoslavije, tako da nikada nije mogla biti nadglasana jer su CG, FJRM bili tradicionalno verni srbiji u glasanju, Slovenija i Hrvatska sa BiH (isto jedan glas) nikada nisu mogli da proguraju svoje agende - otuda i otcepljenje 90-tih.
  • NS

    22.02.2025 10:47
    Pa da, sve opet u Beograd
    Svi gradovi u Srbiji profitiraju zbog centralizacije, evo prosto cvetaju. Renoviraju se, imaju veliko stanovništvo.. Ja sam Srbin, ali ekonomski gledano, pametno je da se malo para odvoji od halavih političara u Beogradu. Jedino tako ima nade za Novi Sad, inače odosmo svi pod jednu šljivu i to beogradsku.
  • Презиме

    22.02.2025 08:06
    У пристојној
    И иоле праведно функционалној Србији, Војводини јесте место. Али Србија то није, не већ дуго и не за сада. Проблем је што је свима онима који су отишли од београдске власти сада - пуно, пуно боље! Дакле у идеалном свету, ја јесам за Војводину у Србији али гледајући ко, како и где води Србију..прерано је причати о укидању аутономије. Хајде да се концентришемо да банду скинемо а онда ћемо заједно желети све!
  • @Shin Sekai

    21.02.2025 17:04
    A ti toliko dobro poznaješ istoriju da izjavljuješ kako je glasala i prisajedinila se oblast koja tada nije ni postojala. Vidi se da si stručnjak.
  • VOJVODINA

    21.02.2025 16:43
    NOVI SAD
    Gajić,ko?
    Vojvodina Vojvođanima!
  • Shin Sekai

    21.02.2025 15:46
    Ovaj ne zna istoriju, da je Vojvodina izglasala da se prisjedini Srbiji, kakav crni relikt
  • Laki

    21.02.2025 14:24
    Gajicu
    biber,vozi,ne bitan si i da,nisi nadlezan.
  • Bajo

    21.02.2025 12:55
    Vojvodina
    Ne Velika Srbija i tačka, narod to kaže a ne podguzna muva! Mi vama Beogradski pašaluk ne diramo. Sve ste uprljali. Nećete nam lomiti bagrenje Bizoni
  • Непотопиви

    21.02.2025 12:28
    добро каже човек
    Треба је укинути наравно.
    Само кошта, а ништа не користи.
    Непотребна је и скупа, у Бановини седе стотине беспослених страначких лезилебовића.
    Права мањина су свакако обезбеђена на нивоу Републике.
    Не видим да су мањине у остатку Србије у било чему више ускраћене у односу на мањине које имамо у Војводини.
  • Predrag

    19.02.2025 14:29
    Nebulozna izjava nerazumnog lika.Autonomija Vojvodine i njeno prisajedinjenje Srbiji je njena odluka i kao takva ne podleže nikakvoj dobroj volji pojedinaca iz Srbije.Poznato je kako se završilo ukidanje autonomije KiM za vreme Miloševića pa se sa takvim željama ne treba igrati.
  • Fotinija

    19.02.2025 07:19
    Evo
    ga jos jedan nenadležan
  • VladaN

    18.02.2025 14:36
    Fuc…
    …off
  • Petar

    18.02.2025 12:28
    Ha ha ha
    Nebulozno!
    Neće se desiti.
  • boro polovina

    18.02.2025 11:54
    ovome treba davati znacaja koliko i komentarima karleuse. najocajniji potezi naprednih radikala su vec bolno smesni. nebitni ste, ocajni i ko vas sta pita.
  • NSvetlana

    18.02.2025 07:14
    Moooolim?
    Izmileo iz neke rupe da lupeta gluposti! Gajiću, niko te ništa nije pitao. Odbi!
  • Olgica

    18.02.2025 02:43
    Novi Sad za Glavni Grad Srbije.
  • Bećar

    18.02.2025 01:48
    Vojvodjanska
    Srbiju treba podeliti na regije, Vojvodinu ukinuti i podeliti na regije (srezove) Bački, Banatski i Sremski srez ili ti regiju.
  • нс

    18.02.2025 00:37
    Укинути бановину
    Колико хиљада места би уштедели!
    Службених аута,плата.Ттеба направити рачуницу,шта добијамо и шта губимо?
  • @Bečejac

    17.02.2025 23:44
    Pa zato ste tu vi da podučite i njega i nas kako je Srbiji 1918. godine pripojeno nešto što tada nije ni postojalo.
  • Jesi

    17.02.2025 21:41
    Izasao nege u EU?
    Covek u izolaciji.
    Nije cuo za autonomije u evropskim zemljama.
    Pijanac bi u srednji vek.
  • .

    17.02.2025 21:39
    Vojvodinu nikakvi minorni politicari za koje niko cuo nije nece ukidati.

    Vojvodjani zele Vojvodinu. Inace bi bila ukinuta jos pre 30 godina
  • Čika

    17.02.2025 20:48
    Ako ćemo tako
    Ja bih Ustavom zabranio sve te naci partije i stranke. I Gajiće!
  • Bečejac

    17.02.2025 19:39
    Evo ga još jedan Čedomir Antić koji ništa ne razume. Gospodine, Vojvodina je geografski, istorijski, kulturološki, ekonomski itd, zasebna celina u okviru Srbije i nema veze sa komunizmom. Godine 1918 je pripojena Srbiji a pre toga nikada nije pripadala Srbiji.
  • Zare

    17.02.2025 19:34
    Paradoksalno je sto se separatisti Vojvodine nalaze van granica pokrajine za koje smo prečani ili nikakvi Srbi kako kazu bosanci i to oni koji su do juce bili okoreli titoisti odnosno komunisti. Jos '88. je Vojvodini oduzeto ono sto joj je pripadalo.
  • Bmv

    17.02.2025 18:50
    Ne nasedajte, ovo je Zagorka.......
  • Bojan

    17.02.2025 18:36
    Lazna opozicija
    Potpisujem da je Novi DSS u dilu sa bagrom, videcete novu Milicu zAVetnicu.
  • Leteći taxi

    17.02.2025 18:30
    I Beograd treba ukinuti onda.
  • Milo

    17.02.2025 18:26
    Ustav
    Dali se sećate šta piše u preambuli Ustava. Mislim na Kosovo. Svetu zemlju koja je prodata. To je tema.
  • Tara

    17.02.2025 18:25
    @Juca
    Vidim da vecina ovde nema pojma o istoriji. Vojvodina je nastala 1945.godune, pre nije postojala i produkt je komunisticko titoistickog rezima, ti je istorijska cinjenica i aksiom.
  • Vojvođan

    17.02.2025 18:22
    Plavuša(n)
    Jaka neka farba, prodire i u mozak.
  • NS1

    17.02.2025 18:04
    Malo vojvodjani uplacuju u budzet srbistana vise od 40% ili 25milijardi eura,ne vraca se ni 7% po zakonu,gulikoze.
  • Kvini

    17.02.2025 17:46
    ...
    Odabite više od Vojvodine...
  • Milan

    17.02.2025 17:31
    Opet gajić
    Gajić kao da je dobio diplomu na Megatrendu ili ko zna već. On bi ukidao, pretpostavljam da mu je to ostalo od ranijih stranaka i partija ili možda nije još progledao i shvatio da se on i slični o tome nepitaju. već mi iz Vojvodine. Vojvodina jeste Srbija, ali se izdvaja po mnogim karakteristikama i raznolikost je i čini takvom da je posebna a ipak Srbija. Zašto predsednik umesto deklaracije nije predložio da Novi Sad bude glavni grad Srbije.
  • Čika

    17.02.2025 17:21
    Ako ćemo tako
    Ja bih Ustavom zabranio sve te naci partije i stranke. I Gajiće!
  • Joca

    17.02.2025 17:19
    E hej
    Manite se ćorava posla. Neće moći.
    Razlog je preglup za jednog ozbiljnog čoveka, a vi to niste.
  • Liman2

    17.02.2025 17:16
    @Novi Sad Ultras
    Još bolje,ukinemo vas domaće izdajnike i uštedimo milijarde.
  • @ Novi Sad Ultras

    17.02.2025 17:15
    Шта кажеш "Ukidanje, nego sta, to je godisnja usteda od bar milijardu evrica", а годишњи буџет АПВ 70 милијарди ДИНАРА тј. 600 милиона еврића!

    Хахаха, е види се да си напредни ултрас, несам школовала, шта зна ултрас шта је математика, плус и минус први пут видео на коментарима вести :)
  • Novosadjanka

    17.02.2025 17:01
    Otkacite se vise!
    Upravo ovakvo ponasanje i stavovi cine danas Srbiju zemljom u kojoj niko ne zeli da zivi. Ko moze bezi, ko ne moze pije bromazepame. Stvorili ste drzavu zatvor jer ne mozete da shvatite vrlo jednostavne principe demokratije i decentralizacije. Ovo sto sada dobijamo sa studentskim blokadama i plenumima je prilika da vidimo kako bi izgledala Srbija kada bi ljudi imali mogucnost da sami odlucuju o stvarima koje ih se ticu. I slika je prelepa! Sve ne mozemo suze da zaustavimo. Prema tome umesto ukidanja autonomije Vojvodini, treba dati dodatni nivo autonomije ostalim regionima u Srbiji, pa da konacno ova drzava procveta, i da svi regioni iskoriste svoje potencijale. Umesto sto praznomozgovici iz kruga dvojke odlucuju o svim zivotnim pitanjima svih gradjana Srbije.
  • Миленко

    17.02.2025 16:56
    Анахрона творевина
    АПВ је анахрона творевина, реликт титоизма и комунистичке пароле слаба Србија - јака Југославија. Администрација АПВ је потпуно непотребна и служи само за намиривање партијских кадрова и зато је и не укидају. Крајње је депласирана и нелогична некаква посебна управа над Сремом, Банатом и Бачком кад се сам главни град државе простире и у Срему и у Банату...можда нека аутономија на Северу Бачке где има мало више Мађара, али и то је питање...Србији је нужна нова територијална организација која ће дати савремене одговоре на потребу јачања села и малих градова, деметрополозације Београда, катастрофалне демографске ситуације, недостатак радне снаге...
  • Juca

    17.02.2025 16:45
    Slažem se, i umesto pokrajine treba je nazvati Republika. Sa srbijom je u nekakvoj zajednici tek od Tita. Zato, što da ne?
  • Ode

    17.02.2025 16:41
    Kosovo
    Ok, po tom orincipu i Kosovo, koje onda ima pravo i na odcepljenje.
  • VV

    17.02.2025 16:39
    Ne pecati se!
    To je mamac(BIA i sl.) da nas odvrati od fokusa na studentske zahteve I posao koji predstoji u pospremanju države Srbije. Ne pecati se!
    O autonomiji Vojvodine posle kad dođe vreme za njeno pospremanje i to će raditi Vojvođani!
  • Nemanja ns

    17.02.2025 15:06
    Vojvodina republika
    Vojvodina republika zasto se ovaj iz narodne stranke mesa u nasu autonomiju ma svaka politicka stranka iz beograda je ista
  • Vojvođanin

    17.02.2025 15:05
    Istina
    Tvoja stranka je ispod 1% podrške naroda, tako da, nisi nadležan da bilo šta komentarišeš.
    Treba podsetiti narod da je Vojvodina i Kosovo imalo svoj ustav...
    A bivši šef tvoje stranke Vuk Jeremić, i Đilas, su dva najNepopularnija opoziciona političara.
    Srbija nikada nije osvojila Vojvodinu, Vojvodina se prisjedinila.
    Drži se ti BGa, a ko nije iz Vojvodine neka ne komentariše bilo šta u vezi nje!
  • Novi Sad Ultras

    17.02.2025 15:04
    Koliko vec za godinu-dve, na Severu Srbije ce ziveti preko 90% Srba, procentualno vise nego u drugim nasim regionima. Ukidanje, nego sta, to je godisnja usteda od bar milijardu evrica koji mnogo pametnije mogu da se utrose!
  • pera nevera

    17.02.2025 15:00
    koga briga navodno je i trptetar ukino zaliv mexikana i sta se desilo koja budalastina.......
  • pera nevera

    17.02.2025 14:59
    koga briga navodno je i trptetar ukino zaliv mexikana i sta se desilo koja budalastina.......
  • Drugi korak

    17.02.2025 14:57
    Deklaracije, pa ukidanje prava drugih ljudi, pa odbijanje sporazuma, pa balvani, pa traktorijada.
    Kad imaš iskustva, brže prelaziš faze.
    Neka.
  • Merxes

    17.02.2025 14:55
    Blondie
    Četničuljak je ušao u plavuša fazu.
  • Daja

    17.02.2025 14:55
    Šta još hoćete od AP Vojvodine, sve ste nam uzeli pa sada i ime????
  • Ustav - Član 12.

    17.02.2025 14:54
    Čuj, a što ne biste ukinuli i lokalne samouprave? Kad ste već pregazili Član 1. Načela Ustava:
    Republika Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive, zasnovana na vladavini prava i socijalnoj pravdi, načelima građanske demokratije, ljudskim i manjinskim pravima i slobodama i pripadnosti evropskim principima i vrednostima.
  • Mima

    17.02.2025 14:54
    Jel
    Bruka,ti znaš jel ima razloga!
  • Nemanja

    17.02.2025 14:54
    Nadživeće Vojvodina i ovakve glodare i njihovu i ovakvu Srbiju.
  • Mima

    17.02.2025 14:54
    Jel
    Bruka,ti znaš jel ima razloga!
  • Novosadjanka

    17.02.2025 14:52
    Zasto mars?
    Srpsko vojvodstvo je Srbija. I tacka.
  • Usamljeni bubreg

    17.02.2025 14:51
    A da mi ukinemo Srbiju.
  • Perica

    17.02.2025 14:51
    Drž se te i dalje politikanstava i pazi da ti kamičak ne izleti iz cipele.
  • Deki

    17.02.2025 14:50
    Razmislite malo
    Konačno nešto "pametno" da kaže ovaj čovek. Ukinimo jednu od pokrajina koje kontrolišemo i onda se i faktički gube Ustavne pretpostavke i ograničenja za nezavisnost Kosova i Metohije. Nije mi jasno da niko od silnih opozicionih "stručnjaka" počevši od Pajtića nije skontao zašto povik na separatizam u Vojvodini od strane predsednika. I zašto ne guši proteste. Postojanje pokrajina u ustavu mu ne dozvoljava da zavriši dogovoren posao oko implementacije Briselskog i Ohridskog sporazuma. Još bolje posle ovoga otvara se front sa Viktorom Orbanom koji treba da objasni kako mu je brat Aleksandar ukinuo Vojvodinu., I zbogom EU...
  • NS

    17.02.2025 14:46
    a ti?
    Bas ne vidim razlog da ti postojis,a ipak pistojis i lupas li lupas!
    Ne uzimaj Vojvodinu u usta. Usmrdeces je.
    !
  • Gajicu ne budi glup

    17.02.2025 14:46
    Kosovo je bilo kamicak a onda se ukidanjem autonomije pretvorilo u odron
  • NS

    17.02.2025 14:45
    Naravno da postoji. Možda ne pravni, ali životni sigurno. Vojvodina ima drugačiji sastav stanovništva, pa zato i ima ppmeren raspust da i kolege katolici i mi pravoslavci možemo slaviti Božić u krugu porodice. I hrana je u Vojvodini drugačija, i ljudi se drugačije pozdravljaju, manje provode vremena u sudnici zbog međe i da ne nabrajam, mogao bi ispasti roman. Da, Vojvodina u Srbiji i samo u Srbiji, ali sa svojom autonomijom.
  • pisemkomentar

    17.02.2025 14:44
    Svaka normalna država je regionalizovana, ovo što trenutno Vojvodina ima je veoma slava autonomija, praktično nikakva. Nemate pojma koliku jaku autonomiju imaju regije u Kini, Nemačkoj, Francuskoj... A je li tamo postoji separatizam? Naravno da ne.
    Ako hoćeš da izazoveš separatističke pokrete, najlakše je samo da ukineš autonomiju nekoj oblasti. To ovi i hoće verovarno, da destabilišu sve samo da bi još malo ostali na vlasti.
  • Vojvodjanka

    17.02.2025 14:43
    ?
    Ko tebe sta pita. Ni ti nisi bitan! O Vojvodini se pitaju Vojvodjani. A ti prouci malo istoriju,narodnjaku.
  • Joe

    17.02.2025 14:38
    marš
    Marš

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna